{gallery}aktelno/goran1{/gallery}У Парку знања 30 и 31. јула 2020. одржане радионице на тему „Туристичка мапа Чачка“ и „Мој град“ намењене ученицима старијих разреда, ау у циљу упознавања културних, историјских, географских и туристичких потенцијала града у коме живимо.

Циљ радионица: Упознавање културних, историјских, географских и туристичких потенцијала града у коме живимо.

Методе: дијалошко-монолошка, демонстрациона

Облик рада: фронтални, групни

Исходи: ученик описује положај, знаменитости, историју града Чачка 

Наставна средства: рачунар, пројектор, радни листови, листови блока, оловке, бојице, план града Чачка, фотографије Чачка, школска табла и фломастери за таблу.

  1. Уводни део

Наставник уводи ђаке у причу. Причамо о положајима насеља, селима, градовима и о настанку градова. Посебно помињемо тргове – зашто су настали, како су добили име (трговина, пјаце, пијаце, места где се окупљају људи) . Ђаци говоре своја искуства о разним градовима и њиховим туристичким вредностима. Затим, говоримо о трговима у Чачку. Ђаци имају мапу Чачка и фотографије. Затим причамо о знаменитостима нашег града и где се оне налазе.

  1. Главни део

Шетња по граду или предавање уз помоћ презентације у електронској форми. Пролазимо кроз градски парк, а затим обилазимо споменик Степи Степановићу. Пролазимо кроз корзо и кратко се задржавамо код хотела “Београд“. Затим, обилазимо “Римске терме“. Обилазак завршавамо код цркве и музеја.

Рад у групама. Групе добијају различите задатке: једна група израђује туристичку мапу града, друга група прави туристички аранжман за наш град, трећа група глуми туристичке водиче и четврта група прави песму о нашем граду. Након рада, групе представљају своје резултате.

Квиз. Квиз знања о нашем граду се игра по групама. Циљ је утврдити научено. Победник добија симболичне награде.

Завршни део.

Прегледамо радове и причамо о томе шта је најлепше у нашем граду и шта би волели да променимо или додамо.