Strategija stalnog profesionalnog razvoja nastavnika sprovodi se kroz jedinstven koncept osnovnog obrazovanja (studije), pripravništva, stručnog usavršavanja, sistema praćenja i profesionalnog napredovanja kroz zvanja.

 

CILJ Stručno usavršavanje uz rad sprovodi se u cilju kontinuiranog razvoja profesionalnih kompetencija.

 

KAKO? – Aktivnim učešćem u sopstvenom kontinuiranom stručnom usavršavanju i unapređivanju obrazovnog sistema; – Uključivanjem u proces doživotnog obrazovanja uz podršku škole, centara za profesionalni razvoj, fakulteta, Ministarstva prosvete Republike Srbije i lokalne zajednice.

 

NOVE INSTITUCIJE ZA PODRŠKU RAZVOJU OBRAZOVANJA NA NACIONALNOM NIVOU – Zavod za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja; – Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja.

 

STRUKTURA ZAVODA ZA UNAPREĐIVANJE OBRAZOVANJA I VASPITANJA – Centar za strateški razvoj; – Centar za razvoj programa i udžbenika; – Centar za profesionalni razvoj zaposlenih; – Centar za stručno i umetničko obrazovanje.

 

CENTAR ZA PROFESIONALNI RAZVOJ ZAPOSLENIH – NACIONALNI NIVO – Unapređivanje i razvoj sistema stručnog usavršavanja i profesionalni razvoj zaposlenih u ustanovi; – Polaganje ispita za dozvolu za rad nastavnika, vaspitača i stručnog saradnika i ispita za direkrora; – Vrednovanje kvaliteta ostvarivanja programa stalnog stručnog usavršavanja zaposlenih; – Pružanje stručno-pedagoške pomoći nastavniku, vaspitaču i stručnom saradniku; – Saradnja sa nastavničkim fakultetima, univerzitetima i drugim stručnim institucijama u zemlji i inostranstvu.